Hejsan!

Jaha, det här var ju inte helt lätt alltså... =) Men nu har jag nog hajat lite hur man fixar sin alldeles egna blogg här på blogg.se. =D

Varför jag valde just turmalin är för att det är min favvoädelsten. Låter kanske lite skumt men så är det faktiskt. Jag var för några år sedan på en ädelstensmässa och fastnade för några små rosa stenar, sen när jag såg på skylten att de hette Tumalin var det ingen tvekan om saken. Klockrent. Det uttalas ungefär som turrmaliin (kort r och dra ut på i:et). Kanske får jag lite tur också, jag som heter Malin. Stenen ska tydligen vara bra för karisman, kan ju aldrig sitta fel med lite sån? ;)

Jaa, jag är 18 år och bor ute i buschen (middle of nowhere typ) men det är härligt på somrarna! Innan jag tog körkort var det lite körigt (hihi) för mina föräldrar fick ju skjutsa mig överallt. Men nu kan jag bara ta bilen (mammas bil än så länge, men kollar efter egen...) och sticka iväg! Überskönt! =)

Ha det bra och hoppas du kommer att tycka om min nya blogg!
Malin

Kommentarer
Postat av: lina!!

hej malin!! välkommen till bloggvärlden!!!

2007-12-01 @ 20:20:17
URL: http://karmabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0