Ny uppfinning, någon?

Det är en sak som jag tänkt på och som verkligen verkligen någon borde ha fixat för typ 100 år sen.

Alla vet ju att det finns en tangent på tangentbordet som heter CAPS LOCK. Och alla vet ju att om man markerar en svart text och sen väljer en röd färg, så vips så blir hela texten röd. Men Varför I Hela Friden kan man inte markera en text, trycka på caps lock och få den att byta från versaler till gemena bokstäver eller tvärtom??

Detta är något som jag gått och grubblat på länge.

Är det bara jag? Eller är det resten av världen som inte tänker lika mycket som jag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

det går faktiskt att göra så haha :b fast man tryckeri nte på caps lock, utan några andra tagneneter

2009-01-21 @ 18:29:20
Postat av: Malin

Svar: Jaså? Hur gör man då?? :D haha.

2009-01-25 @ 23:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0