Udda eller ovanliga?

En helt vanlig dag sitter jag och mina helt vanliga tjejkompisar på ett helt vanligt ställe. Då utbryter en ovanligt livlig diskussion. Kan du avgöra vad vi pratar om?

L: Den var ju så liten så man kunde ju inte göra något!
Malin: Jasså. Man kan ju torka sig på flera olika sätt.
C: Har du sex?
Malin: Ja, här. Det är inte klart på länge än så länge.
Tystnad.
T: Neej, där kommer biljetterna!
S: Måste jag lägga legget?
T: Japp, du fyller ju bara 18 en gång om året.
C börjar banka på ett grytlock. Och där spårade konversationen ur.

Jag kan avslöja ännu ett ovanligt samtal som utspelade sig på en busshållplats.
Malin: Vi tänkte kapa bussen.
T: På mitten, asså på bredden?
C: Nej, på längden!
Malin och T börjar imitera hyenor medan C skrattar normalt. Vi lade ner planen. Och ja, vi vet. Vi har udda humor. Vi är udda. Men som alltid har sagts: om man är udda, är det inte så konstigt eftersom alla är udda på sitt sätt. Därför är det udda att vara normal och inte udda. Vi är därför normala. Och vi har helt normal humor.

/M

Kommentarer
Postat av: Tess

kul mix!

2008-01-16 @ 16:24:26
Postat av: lina!!

haha! verkligen kort och koncist!

2008-01-17 @ 20:59:34
URL: http://karmabelle.blogg.se
Postat av: Adam

vad fan pratade ni om? :S

2008-01-21 @ 19:17:14
URL: http://ajohan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0