Föredrar Julia Roberts och Hugh Grant

Efter den otroliga responsen jag fick i DET HÄR inlägget har jag beslutat mig för att behålla min nya design.

Jag hoppas ni inte misstycker. Jag kan bjuda på en konversation som plåster på såren.

Filmkväll.
Malin: PAUSA! Jag fattar inte.
Pappa: Men... Nu vet man ju att det var den andra polisen som sköt.
Malin: Sköt vem då?
Pappa: Han som sa att han var bror till han som blev skjuten, fast han egentligen inte var det.
Tystnad.
Pappa: Den där bilolyckan på bron! Som var i början av filmen. När en tjej blev skjuten.
Mamma: Ja, fast hon blev ju inte skjuten egentligen. Det fick man ju veta nu. När de kom fram till att de hela tiden hade trott att det var den ena polisen som sköt, fast det egentligen var den andra, så sa ju då polisen som inte hade skutit att han bara hade låtsats.
Pappa: Ja, precis. Så nu åkte han hem för att hämta den där hunden som inte var hans, eftersom tjejen hade betalat honom för att slippa bli skjuten.

Nu förstår jag.
Inte.

Tacka vet jag Notting Hill.

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Haha, jag håller med, Notting Hill for life :P

2008-02-03 @ 21:06:58
URL: http://sixtysix.blogg.se
Postat av: oscar

haha skön konversation, inte så svår film? fett bra dock, bästa med året som går förbi under tiden han går
på marknaden!

2008-02-04 @ 18:56:09
Postat av: Malin

svar: Jaa, den är jättebra =) coolt det där me tiden som går ;)

2008-02-07 @ 16:15:37
URL: http://turmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0