Jag är döv.

Inom parenteserna står vad Malin hör.

Klas: Vad blir det för mat? (När börjar vi?)
Malin: Kommer inte ihåg men har det uppskrivet.
Klas: Har du skrivit upp det??
Malin: Ja, så jag inte glömmer. Fråga mig igen i klassrummet så ska jag kolla.
I klassrummet:
Malin: Klockan ett!
Klas: Men vad blir det för mat? (Men vart ska vi va?)
Malin: I samlingssalen.
Klas: Men mat!
Malin: Va?
Klas: MAT!! Vi ska väl inte äta i samlingssalen?! (VART? Bla bla bla samlingssalen!!)
Malin: Va? Vadå, ska vi inte VARA i samlingssalen??

Klas går fortfarande och undrar vad det blir för mat. Jag ska nog försöka lära mig teckenspråk istället.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackare, de enda han ville var ju att få äta ;(

2008-01-20 @ 23:15:53
Postat av: Elesar

Du vet de bästa me skolan va ju att man kunde äta hur mye man ville i en hel timme, tappar man de så bryter man ju ihop!:P

2008-02-03 @ 23:07:47
Postat av: Elesar

nu ha du fått dubbla kommentarer å ja höll ju löftet så nu e du väll gladare på mig?;)

2008-02-03 @ 23:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0