Handla först, tänk sen

Ibland sitter inte hjärncellerna på plats.


Servitören (som jag beställde pizza av) ställer ner min efterlängtade pizza på bordet.
Malin: - Hejsan!
S: - Hej...
Malin: - Eller eeh... jag menar... Tack så mycket!

Kvinna ringer och söker mamma.
Malin: - Du kan nog nå henne på mobilen senare idag: 070...
Kvinna: - Okej, tack.
Först när jag lagt på inser jag att jag har gett henne mitt eget mobilnummer... Lyckat Malin! Vad ska jag säga när hon ringer??


Finns det någon kurs man kan gå för att sluta spotta ur sig ogenomtänkta saker?

Kommentarer
Postat av: Konstanze

här var det en ny design. Vackert

2008-11-26 @ 00:44:39
URL: http://kulturnorden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0